facebook
twitter
  • Ιατρικά Νέα
  • Ρεπορτάζ Υγείας
  • ΑΜΕΑ
  • Φάρμακο
  • Επιχειρηματικά Νέα
  • Ο Σκοπός μας
  • Επικοινωνία
  • Περισσότερα
    • Αρθρογραφία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία
    • Παιδί
    • Εναλλακτική Ιατρική
    • Σεξ
    • Νομοθεσία
    • Διάφορα
    • Είσοδος
  • Ιατρικά Νέα
  • Ρεπορτάζ Υγείας
  • ΑΜΕΑ
  • Φάρμακο
  • Επιχειρηματικά Νέα
  • Ο Σκοπός μας
  • Επικοινωνία
  • Περισσότερα
    • Αρθρογραφία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία
    • Παιδί
    • Εναλλακτική Ιατρική
    • Σεξ
    • Νομοθεσία
    • Διάφορα
    • Είσοδος

Τριπλή διάκριση για την Εκστρατεία Ενημέρωσης «Πιάσε το Μολύβι»

03 Μαΐου 2018 07:51
0 Σχόλια

Τρία βραβεία έλαβε η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα «Πιάσε το Μολύβι» στη φετινή απονομή των Corporate Affairs Excellence Awards, της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ). Η Εκστρατεία της βιο-φαρμακευτικής εταιρείας AbbVie που σχεδίασε η εταιρεία επικοινωνίας PHOCUS, βραβεύτηκε στις κατηγορίες «Κοινωνική Διαμεσολάβηση & Συμμέτοχοι» και «Καλύτερη Χρήση των Social Media» ενώ επιπλέον έλαβε το ειδικό βραβείο «Καινοτομία στην Επικοινωνία», μία τιμητική διάκριση που αναγνωρίζει την καινοτομία στις καμπάνιες επικοινωνίας, καθιστώντας το βραβευόμενο πρόγραμμα υπόδειγμα στην αγορά, που εισάγει νέα τεχνογνωσία.

Στόχος της εκστρατείας ήταν να ενημερώσει το ευρύ κοινό για τα συμπτώματα και τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης της Ρευματοειδούς Αρθρίτιδας και να παρακινήσει όσους ενδεχομένως εμφάνιζαν πρώιμα συμπτώματα, να επισκεφθούν τον Ρευματολόγο, ο οποίος είναι ο κατάλληλος ιατρός για τη διάγνωση και τη διαχείριση της νόσου.

Πηγή έμπνευσης της Εκστρατείας αποτέλεσε η δυσκολία ασθενών με ενεργή Ρευματοειδή Αρθρίτιδα να πραγματοποιήσουν ακόμη και απλές, καθημερινές κινήσεις, όπως να πιάσουν ένα μολύβι και να γράψουν. Το προσωπικό γράμμα μιας ασθενούς στο οποίο περιέγραφε με συναισθηματικό τρόπο το «ταξίδι της με τη νόσο» αποτέλεσε την αφορμή για τη δημιουργία  της ιστοσελίδας www.piasetomolyvi.gr. Ο επισκέπτης καλούνταν να διαβάσει το γράμμα, να επιλέξει μία φράση και χρησιμοποιώντας τον κέρσορα-μολύβι, να τη γράψει στο ειδικό πεδίο, προσομοιώνοντας τη δυσκολία που μπορεί να αντιμετωπίζουν οι ασθενείς με Ρευματοειδή Αρθρίτιδα. Στη συνέχεια, καλούνταν να μοιραστεί αυτή τη φράση στον προσωπικό του λογαριασμό Facebook, συμβάλλοντας προσωπικά στη διάδοση του μηνύματος για ενημέρωση και έγκαιρη διάγνωση της νόσου.

Η ίδια  Εκστρατεία έχει και ήδη διακριθεί και σε άλλους σημαντικούς θεσμούς επιβράβευσης της Αριστείας και της Δημιουργικότητας στον τομέα της Επικοινωνίας (Ermis Awards, Αριστεία Ε.Ε.Φα.Μ.), ενώ έχει προκριθεί προς βράβευση και στην τελική πεντάδα  των διεθνούς εμβέλειας βραβείων SABRE AWARDS – ΕΜΕΑ 2018 στην κατηγορία Digital.

H Άντζελα Βερναδάκη, Market Access & External Relations Director της AbbVie, δήλωσε σχετικά:

«Η επιτυχία της Εκστρατείας μας για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα «Πιάσε το Μολύβι» είναι για εμάς ακόμη μεγαλύτερο κίνητρο, ώστε να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών, μέσα από την ανάληψη δράσεων και πρωτοβουλιών που συμβάλουν, τόσο στην ενημέρωση του κοινωνικού συνόλου, όσο και στη βιωσιμότητα του συστήματος Υγείας. H AbbVie στηρίζεται στην καινοτομία και όταν αυτή συναντά τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα, καταφέρνουμε να συμβάλλουμε πολλαπλασιαστικά θετικά, στη ζωή των συνανθρώπων μας. Η αναγνώριση της  προσπάθειας μας μέσω της τριπλής διάκρισης της εταιρείας μας στο θεσμό των Corporate Affairs Excellence Awards, μας τιμά και μας κινητοποιεί να συνεχίσουμε».

Από την πλευρά του, ο Ανδρέας Μπόνης, ιδρυτής της PHOCUS, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για την τριπλή διάκριση της καμπάνιας «Πιάσε το Μολύβι» στα φετινά «Corporate Affairs Excellence Awards». Όταν ξεκινήσαμε την εταιρεία μας, πριν από 4 χρόνια θέσαμε έναν πολύ συγκεκριμένο στόχο: Να προσεγγίσουμε την επικοινωνία στον χώρο της Υγείας με τρόπο που να συνδυάζει αποτελεσματικά τη δημιουργικότητα και την καινοτομία με την επίτευξη των στόχων των πελατών μας. Η τριπλή αυτή διάκριση επιβεβαιώνει ότι ακολουθούμε το σωστό δρόμο. Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της PHOCUS, οι οποίοι εργάστηκαν σκληρά γι’ αυτό το project καθώς και την ομάδα της AbbVie για τη συνεργασία και την εμπιστοσύνη που μας έδειξε».

Related posts:

  1. Διεθνής διάκριση για την καμπάνια «Πιάσε το Μολύβι» στα SABRE Awards EMEA 2018
  2. AbbVie : Διπλή διάκριση στα “Αριστεία Ε.Ε.Φα.Μ. 2016-2017”
  3. AbbVie: Για 4η συνεχόμενη χρονιά στο βάθρο των εταιρειών με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα
  4. AbbVie : Γιορτάζει την 5η επέτειο του παγκόσμιου προγράμματος εθελοντισμού “Week of Possibilities”
Κοινωνική Δικτύωση
  • google-share

Αφήστε ένα σχόλιο Ακύρωση απάντησης

*
*

leo-thrombosis
mytilineos
genesispharma2
genesispharma1
astellas prostate
novonordisk
abbvie
geneis
metropolitan
psoriasis
bms-cancer-day
roche
todermadenxehna
poy
esi2

Πρόσφατες Δημοσιεύσεις

Υπουργείο Υγείας: Διευκρινίσεις για τα self-test για τον καρκίνο του παχέος εντέρου - Τι να κάνετε αν βγει θετικό
26 Οκτωβρίου 2024
Όταν η ανοσοθεραπεία στον καρκίνο χορηγείται νωρίς, μειώνει θανάτους και υπέρογκες δαπάνες!
23 Οκτωβρίου 2024
Σωματεία ασθενών ζητούν κατάργηση υπουργικής απόφασης που επιτρέπει την αιμοδοσία ομοφυλόφιλων
17 Οκτωβρίου 2024
ELPEN & Win Medica προσφέρoυν ένα ΙΧ όχημα για τις ανάγκες του «ΟΙΚΟΘΕΝ» στο νοσοκομείο «Μεταξά»
16 Οκτωβρίου 2024
Πρωτόγνωρη έξαρση βίας μεταξύ κοριτσιών
16 Οκτωβρίου 2024
Προκηρύχθηκαν 298 θέσεις γιατρών ΕΣΥ για νοσοκομεία και ΕΚΑΒ – Η απόφαση
11 Οκτωβρίου 2024
Εξώδικο στον ΕΟΠΥΥ για την είσπραξη του clawback απέστειλε ο ΙΣΑ
08 Οκτωβρίου 2024
ψιλοκυβίνη
Η ψιλοκυβίνη επιστρέφει από την εποχή των χίπις για να θεραπεύσει την κατάθλιψη και το άγχος
08 Οκτωβρίου 2024
Εργαστηριακοί γιατροί: Καταστροφικές οι συνέπειες του clawback
03 Οκτωβρίου 2024
Αντίθετοι οι Παθολόγοι για τον αντιγριπικό εμβολιασμό από Φαρμακοποιούς
02 Οκτωβρίου 2024

Αναζήτηση


  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία
(c) 2009 healthreportaz.gr