Κατάργηση στο κλείσιμο των ραντεβού τηλεφωνικώς, μέσω ιδιωτικής υπηρεσίας, ζητούν οι εργαζόμενοι στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου», με επιστολή τους προς τον υπουργό Υγείας Παναγιώτη Κουρουμπλή.
Οπως τονίζουν, το κλείσιμο των ραντεβού στα εξωτερικά ιατρεία του νοσοκομείου μέσω της υπηρεσίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης κοινού, με την οποία έχει συνάψει σύμβαση το νοσοκομείο, κοστίζει 1,12 ευρώ ανά κλήση από σταθερό και 1,8 ευρώ ανά κλήση από κινητό.
Το Σωματείο Εργαζομένων ζητά να καταργηθεί η υπηρεσία, προσθέτοντας ότι οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να κλείνουν δωρεάν ραντεβού είτε επί τόπου στο νοσοκομείο είτε μέσω του ίντερνετ και της διαδικτυακής πλατφόρμας που ανέπτυξε για το σκοπό αυτό η υπηρεσία πληροφορικής του «Παπαγεωργίου».
«Είχε προηγηθεί μπαράζ επιθέσεων και απαξίωσης στο προσωπικό και την αντίστοιχη υπηρεσία του νοσοκομείου, που εξυπηρετούσε δωρεάν το κοινό. Το Σωματείο Εργαζομένων συγκέντρωσε 3.500 υπογραφές διαμαρτυρόμενων πολιτών, ενώ κατέθεσε τεχνική πρόταση για τον εκσυγχρονισμό της υφιστάμενης υπηρεσίας των ραντεβού στην οποία εισηγούνταν την επέκταση της λειτουργίας της με την προσθήκη μιας επιπλέον απογευματινής βάρδιας που θα λειτουργούσε μέχρι τις 22.00, με σκοπό την αποσυμφόρηση του κέντρου και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών», υπογραμμίζεται στην επιστολή του Σωματείου.
Σύμφωνα με τους εργαζόμενους, η υπηρεσία των τηλεφωνικών ραντεβού αποψιλώθηκε σταδιακά και από τους 6 υπαλλήλους έχουν απομείνει μόλις 2. Επιπλέον, τους αφαιρέθηκαν οι τηλεφωνικές γραμμές ώστε να μη μπορούν να εξυπηρετούν τηλεφωνικά τους πολίτες και όλη η ζήτηση πλέον κατευθύνεται στον ιδιώτη εργολάβο (τηλέφωνο 14741).
Το Σωματείο Εργαζομένων επικαλείται στοιχεία σύμφωνα με τα οποία οι 2 υπάλληλοι της υπηρεσίας των ραντεβού του νοσοκομείου κλείνουν περισσότερα από 7.500 ραντεβού για τα εξωτερικά ιατρεία (αποκλειστικά και μόνο για τους ασθενείς που προσέρχονται στο νοσοκομείο), ενώ οι 15 υπάλληλοι και οι δύο βάρδιες του εργολάβου κλείνουν λιγότερα από 4.800 ραντεβού.