facebook
twitter
  • Ιατρικά Νέα
  • Ρεπορτάζ Υγείας
  • ΑΜΕΑ
  • Φάρμακο
  • Επιχειρηματικά Νέα
  • Ο Σκοπός μας
  • Επικοινωνία
  • Περισσότερα
    • Αρθρογραφία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία
    • Παιδί
    • Εναλλακτική Ιατρική
    • Σεξ
    • Νομοθεσία
    • Διάφορα
    • Είσοδος
  • Ιατρικά Νέα
  • Ρεπορτάζ Υγείας
  • ΑΜΕΑ
  • Φάρμακο
  • Επιχειρηματικά Νέα
  • Ο Σκοπός μας
  • Επικοινωνία
  • Περισσότερα
    • Αρθρογραφία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία
    • Παιδί
    • Εναλλακτική Ιατρική
    • Σεξ
    • Νομοθεσία
    • Διάφορα
    • Είσοδος

Μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα για τα πλοία

28 Απριλίου 2015 21:57
0 Σχόλια

Ο νέος ευρωπαϊκός κανονισμός θα υποχρεώνει τους ιδιοκτήτες πλοίων που χρησιμοποιούν τα λιμάνια της ΕΕ να παρακολουθούν και να αναφέρουν σε ετήσια βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των πλοίων τους. Ο κανονισμός που υπερψήφισε το ΕΚ θα τεθεί σε ισχύ από το 2018 για όλα τα πλοία άνω των 5.000 μικτών τόνων (GT), ανεξάρτητα από τη χώρα στην οποία είναι εγγεγραμμένα. Αυτό αποτελεί το πρώτο βήμα για τον περιορισμό των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

Ο κανονισμός θεσπίζει ένα πανευρωπαϊκό σύστημα για την παρακολούθηση, την υποβολή αναφορών και την επαλήθευση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου των πλοίων, προκειμένου να βελτιωθεί η πληροφόρηση σχετικά με την αποδοτικότητά τους και να ενθαρρυνθεί η μείωση των εκπομπών και της κατανάλωσης καυσίμων.

“Οι θαλάσσιες μεταφορές δεν περιλαμβάνονται στα μέτρα για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου”, δήλωσε ο εισηγητής José Inácio Faria (Φιλελεύθεροι, Πορτογαλία) προσθέτοντας τα εξής: “Αυτό που ψηφίσαμε σήμερα είναι ένα πρώτο βήμα για τη μείωση αυτών των εκπομπών. Εάν δεν αναλάβουμε δράση, οι εκπομπές της ναυτιλίας θα αυξηθούν κατά περίπου 50% μέχρι το 2030. Η νομοθεσία αυτή θα ισχύει για όλα τα πλοία που διέρχονται από τα ευρωπαϊκά λιμάνια, και θα μας δώσει τη δυνατότητα να επηρεάσουμε τις διαπραγματεύσεις στο πλαίσιο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού. Θα πρέπει να διατηρήσουμε τη συνεργασία με τους διεθνείς εταίρους μας και να εξασφαλίσουμε ότι αυτά τα βήματα θα οδηγήσουν στην επίτευξη μιας φιλόδοξης διεθνούς συμφωνίας”.

Οι απαιτήσεις για παρακολούθηση, αναφορά και επαλήθευση θα ισχύουν για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που προκύπτουν από τη μετακίνηση των πλοίων από, προς, και μεταξύ των λιμένων της ΕΕ. Ο κανονισμός καλύπτει όλα τα πλοία άνω των 5.000 μικτών τόνων (GT), με εξαίρεση τα εξής πλοία:

• αλιευτικά σκάφη (αλίευσης ή / και μεταποίησης),
• πολεμικά πλοία,
• βοηθητικά πολεμικά πλοία,
• ξύλινα πλοία πρωτόγονης κατασκευής,
• στα σκάφη χωρίς μηχανική πρόωση, και
• στα πλοία που ανήκουν σε δημόσιες αρχές και χρησιμοποιούνται για μη εμπορικούς σκοπούς
Μείωση του διοικητικού φόρτου για τις επιχειρήσεις

Ο κανονισμός αποσκοπεί στην ελαχιστοποίηση του διοικητικού φόρτου για τις επιχειρήσεις κάνοντας τις μετρήσεις όσο το δυνατόν πιο ακριβείς. Η αναφορά για την αποδοτικότητα των πλοίων, η οποία μετράται σε σχέση με την ποσότητα του φορτίου που μεταφέρουν, θα γίνεται για όλες τις κατηγορίες πλοίων. Ωστόσο, περιλαμβάνονται λεπτομερείς ειδικοί κανόνες για κάθε κατηγορία πλοίου.

Όταν η αναφορά του ιδιοκτήτη για τις εκπομπές του πλοίου πληροί τις απαιτήσεις, ένας ανεξάρτητος ελεγκτής θα παραδίδει ειδικό έγγραφο που θα βεβαιώνει τη συμμόρφωση με τους νέους κανόνες. Τα πλοία θα πρέπει να φέρουν αυτά τα έγγραφα επί του σκάφους και θα υπόκεινται σε έλεγχο από τα κράτη μέλη της ΕΕ, τα οποία θα καθορίζουν τις κυρώσεις για τυχόν παραβάσεις.

Ιστορικό

Η διεθνής ναυτιλία παραμένει το μόνο μέσο μεταφοράς που δεν έχει ακόμη περιληφθεί στα μέτρα της ΕΕ για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Ο τομέας των θαλάσσιων μεταφορών προκαλεί το 4% του συνόλου των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου στην ΕΕ, ενώ οι προβλέψεις δείχνουν ότι το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί σημαντικά στο μέλλον.

Επόμενα βήματα

Το κείμενο θα τεθεί σε ψηφοφορία στην προσεχή συνεδρίαση του Συμβουλίου Υπουργών, προκειμένου να τεθεί σε ισχύ την 1η Ιουλίου 2015.

No related posts.

Κοινωνική Δικτύωση
  • google-share

Αφήστε ένα σχόλιο Ακύρωση απάντησης

*
*

leo-thrombosis


mytilineos
genesispharma2
genesispharma1
astellas prostate
novonordisk
abbvie
geneis
metropolitan
psoriasis
bms-cancer-day
roche
todermadenxehna
poy
esi2

Πρόσφατες Δημοσιεύσεις

ΕΟΔΥ: 168 νέοι θάνατοι από κορονοϊό, τα νέα στοιχεία για την γρίπη
26 Ιανουαρίου 2023
Ψευτογιατρός: Ξεσπούν συγγενείς των θυμάτων του - Ο αδελφός μου τον ρώτησε γιατί έγραφε “φυσικοθεραπευτής” - Ακόμα 6 πρόσωπα που έπεσαν θύμα του ψευτογιατρού
26 Ιανουαρίου 2023
Παναγιώτης Τζώνης: «Ακόμα και τα μη συμβατικά ζευγάρια έχουν δικαίωμα στην υποβοηθούμενη αναπαραγωγή…»
25 Ιανουαρίου 2023
Πατάει γκάζι η ψυχιατρική μεταρρύθμιση
24 Ιανουαρίου 2023
Email για βόμβες σε πέντε νοσοκομεία – Συναγερμός στην ΕΛΑΣ
24 Ιανουαρίου 2023
Οι προτάσεις του ΙΣΑ, για τις ελλείψεις φαρμάκων διατυπώθηκαν στην σύσκεψη, με τους εκπροσώπους του ΕΟΦ, ΕΟΔΥ, ΣΦΕΕ και ΠΕΦ
23 Ιανουαρίου 2023
Πάτρα: Διοικητής νοσοκομείου έκανε νυχτερινή έφοδο… με τις πιτζάμες
23 Ιανουαρίου 2023
Συγκλονίζει ο πατέρας του 10χρονου στον Βόλο: Δεν υπήρχε ΜΕΘ – Προσπαθούσαν να επαναφέρουν το παιδί χωρίς μηχανήματα
23 Ιανουαρίου 2023
Διαδηλώσεις στη Γαλλία: Νεαρός έχασε τον όρχι του έπειτα από χτύπημα αστυνομικού με γκλοπ – Οργισμένες αντιδράσεις
23 Ιανουαρίου 2023
Βασιλακόπουλος: Ποια η διαφορά μεταξύ παραλλαγών «Κράκεν» και «Όρθρου» - «Ανησυχητική η αύξηση θανάτων κι εισαγωγών»
20 Ιανουαρίου 2023

Αναζήτηση


  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία
(c) 2009 healthreportaz.gr