Η Novartis κατέκτησε την τρίτη θέση στην έρευνα «Famous Brands, οι μάρκες με τη χρυσή φήμη», που διεξήχθη με τη μεθοδολογία του Reputation Institute. Η διάκριση είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς προέρχεται από αυθόρμητες απαντήσεις των καταναλωτών, οι οποίοι ξεχώρισαν τη Novartis ως μία από τις εταιρείες με την ισχυρότερη φήμη στην κατηγορία «Φαρμακευτικές Εταιρείες».
Η έρευνα Famous Brands αποτελεί βασικό θεσμό αξιολόγησης της φήμης στο χώρο του marketing και της επικοινωνίας στην Ελλάδα. Στόχος του θεσμού είναι να αναδείξει τις μάρκες που κατέχουν την καλύτερη φήμη και συγκεντρώνουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε 41 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών στην Ελλάδα. Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι οι καταναλωτές απάντησαν χωρίς χρήση λίστας στις κατηγορίες, προκειμένου να αναδείξουν τους νικητές.
Με αφορμή τη διάκριση της εταιρείας, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Novartis Hellas, Riccardo Canevari δήλωσε: «Στη Novartis προσυπογράφουμε το δικαίωμα κάθε ανθρώπου στην υγεία, καλύπτοντας ανεκπλήρωτες θεραπευτικές ανάγκες. Επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας αποτελούν οι ασθενείς, παραμένοντας πιστοί στη δέσμευσή μας να διευρύνουμε τις θεραπευτικές επιλογές που βελτιώνουν τη συμμόρφωση και βοηθούν στην πρόβλεψη της ατομικής ανταπόκρισης στη θεραπεία.
Ιδιαίτερη έμφαση δίνουμε επίσης στην εφαρμογή Προγραμμάτων Εταιρικής Υπευθυνότητας που συμβάλλουν ενεργά στην επίλυση προβλημάτων της κοινωνίας. Η διάκριση αυτή επιβραβεύει τη συνεχή επιδίωξή μας να ανταποκρινόμαστε στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των συνανθρώπων μας και όλοι εμείς στη Novartis είμαστε ευγνώμονες για αυτή την αναγνώριση».