facebook
twitter
  • Ιατρικά Νέα
  • Ρεπορτάζ Υγείας
  • ΑΜΕΑ
  • Φάρμακο
  • Επιχειρηματικά Νέα
  • Ο Σκοπός μας
  • Επικοινωνία
  • Περισσότερα
    • Αρθρογραφία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία
    • Παιδί
    • Εναλλακτική Ιατρική
    • Σεξ
    • Νομοθεσία
    • Διάφορα
    • Είσοδος
  • Ιατρικά Νέα
  • Ρεπορτάζ Υγείας
  • ΑΜΕΑ
  • Φάρμακο
  • Επιχειρηματικά Νέα
  • Ο Σκοπός μας
  • Επικοινωνία
  • Περισσότερα
    • Αρθρογραφία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία
    • Παιδί
    • Εναλλακτική Ιατρική
    • Σεξ
    • Νομοθεσία
    • Διάφορα
    • Είσοδος

Επιτυχής ενσωμάτωση της αειφορίας στις επιχειρηματικές δραστηριότητες της UNILEVER

06 Μαΐου 2015 18:59
0 Σχόλια

Τέσσερα χρόνια μετά την ανακοίνωση του Παγκόσμιου Σχεδίου Δράσης για την Αειφορία, ο θετικός αντίκτυπός του στις επιχειρηματικές δραστηριότητές της Unilever, σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη, τις οικονομικές επιδόσεις και τη δυνατότητα ανταπόκρισης στις μελλοντικές προκλήσεις, αυξάνεται διαρκώς. Σε μια εποχή κατά την οποία όλο και περισσότερες εταιρείες μιλούν για «προϊόντα με όραμα», η Unilever έχει ήδη θέσει το πλαίσιο και έχει μετρήσει τα αποτελέσματα αυτού που αποκαλεί «αειφόρα προϊόντα» – δηλαδή προϊόντα τα οποία συμβάλλουν στην επιτυχία ενός ή περισσότερων στόχων του Σχεδίου για την Αειφορία (Unilever Sustainable Living Plan) και είναι τα ίδια βιώσιμα.

Η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται σε καλό δρόμο προκειμένου να καλύψει τους περισσότερους από τους στόχους που έθεσε το 2010, με το Παγκόσμιο Σχέδιο Δράσης για την Αειφορία.

Πρόοδος σημειώνεται και στην εφοδιαστική αλυσίδα της εταιρείας. Πάνω από το 55% των γεωργικών πρώτων υλών της Unilever προέρχεται πλέον από αειφόρες πηγές, περιορίζοντας έτσι τον κίνδυνο έλλειψης προμηθειών και έχοντας ήδη καλύψει περισσότερο από το μισό δρόμο προς τον στόχο του 100%, για το 2020. Παράλληλα, η Unilever έχει επιτύχει τον στόχο για μηδενικά μη επικίνδυνα απόβλητα στις χωματερές, σε όλο το δίκτυο των εργοστασίων της παγκόσμια, ενώ προχωρά σε σημαντικές μειώσεις των εκπομπών CO2 από τη διαχείριση της ενέργειας και του νερού στη διαδικασία παραγωγής, κατά 37% και 32% ανά τόνο παραγωγής, αντίστοιχα, από το 2008.

Όσον αφορά στον φιλόδοξο στόχο να συμβάλει στη βελτίωση της υγείας και της ευημερίας περισσότερων από 1 δις ανθρώπων έως το 2020, η Unilever έχει ήδη καλύψει σχεδόν το 40% του στόχου (397 εκατομμύρια). Επίσης, μέχρι στιγμής, έχει βελτιώσει το βιοτικό επίπεδο περισσότερων από 1 εκ. ανθρώπων, βοηθώντας και εκπαιδεύοντας, από το 2010, 800.000 μικροκαλλιεργητές και παρέχοντας σε 238.000 γυναίκες πρόσβαση στην εκπαίδευση και την απόκτηση δεξιοτήτων.

Τα «αειφόρα προϊόντα» συνέβαλαν κατά το ήμισυ στην κερδοφόρο ανάπτυξη της Unilever το 2014, ενώ συγχρόνως αναπτύσσονται δύο φορές πιο γρήγορα από τις άλλες μάρκες της εταιρείας. Ένας ολοένα αυξανόμενος αριθμός από τις κορυφαίες μάρκες της έχουν ενσωματώσει την αειφορία τόσο στον σκοπό τους, που είναι η θετική συμβολή τους στον κόσμο, όσο και στα συστατικά και τον κύκλο ζωής τους. Τα «αειφόρα προϊόντα» αποτελούν έμπρακτη απόδειξη του στόχου της Unilever – να καταστεί δηλαδή η αειφορία, επιχειρηματικά κοινή πρακτική για όλους.

Ο Paul Polman, Πρόεδρος της Unilever, δήλωσε: «Σε έναν διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο αυξανόμενης κοινωνικής ανισότητας, ταχείας αύξησης του πληθυσμού, αναπτυξιακών προκλήσεων και κλιματικής αλλαγής, η ανάγκη προσαρμογής των επιχειρήσεων είναι σαφής, όπως σαφή είναι τα οφέλη και οι ευκαιρίες. Εάν θέλουμε να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε θα πρέπει να υιοθετήσουμε μια προσέγγιση αλλαγών σε βάθος σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα. Αυτό το αναγνωρίζουν και οι καταναλωτές οι οποίοι, όλο και περισσότερο, απαιτούν υπεύθυνες επιχειρήσεις και υπεύθυνα προϊόντα. Σύμφωνα με την εμπειρία μας, τα προϊόντα που ανταποκρίνονται σε αυτό το αίτημα – τα «αειφόρα προϊόντα» – εξασφαλίζουν μεγαλύτερη και ταχύτερη ανάπτυξη. Στις μάρκες αυτές πιστώνεται το ήμισυ της ανάπτυξης της εταιρείας μας κατά το 2014, ενώ οι ίδιες αναπτύχθηκαν σε διπλάσιο ποσοστό, σε σχέση με την υπόλοιπη επιχείρηση».

Η Unilever δεσμεύεται να εργαστεί για την επίτευξη αυτής της αλλαγής σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα και να αναπτύξει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο των «αειφόρων προϊόντων» της, με έναν τρόπο που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καταναλωτών. Θα εξακολουθήσει να μετρά συστηματικά τις επιδόσεις των μαρκών αυτών, αξιοποιώντας τις ως πυξίδα για περαιτέρω πρόοδο.

«For Her»: Καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο της γυναίκας από τη Roche Hellas
Συνεργασία του ΙΑΣΩ Παίδων με την INTERAMERICAN

Related posts:

  1. Μία στις εννέα γυναίκες ηλικίας έως 80 χρονών θα προσβληθούν από καρκίνο του μαστού
  2. Πέντε επώνυμα προϊόντα της ELBISCO απέσπασαν Βραβεία Ανώτερης Γεύσης iTQi 2015
  3. Όταν το διαδίκτυο πουλάει φάρμακα
  4. H Bayer συνεχίζει δυναμικά με το μετασχηματισμό του χαρτοφυλακίου της
Κοινωνική Δικτύωση
  • google-share

Αφήστε ένα σχόλιο Ακύρωση απάντησης

*
*

astellas prostate
novonordisk
abbvie
geneis
metropolitan
psoriasis
bms-cancer-day
roche
todermadenxehna
poy
esi2

Πρόσφατες Δημοσιεύσεις

Β. Παπαευαγγέλου: Ίσως να "μπορούμε να χαμογελάσουμε πλέον κάτω από τη μάσκα μας"
15 Ιανουαρίου 2021
Κατανομή:187 κρούσματα στην Αττική - 77 στη Θεσσαλονίκη – 5,27% ο δείκτης θετικότητας επί των κλινικών τεστ
15 Ιανουαρίου 2021
Κορωνοϊός: 610 κρούσματα - 319 διασωληνωμένοι - 34 θάνατοι
15 Ιανουαρίου 2021
Ατελείωτη ταλαιπωρία ο εμβολιασμός των ιδιωτών γιατρών
15 Ιανουαρίου 2021
Εξατομικευμένη θεραπεία & εξατομικευμένη πρόληψη στον καρκίνο
15 Ιανουαρίου 2021
Sputnik V: Η Ρωσία ετοιμάζεται να παράγει 4 εκατ. δόσεις του εμβολίου, μηνιαίως
15 Ιανουαρίου 2021
Κορωνοϊός: 228 κρούσματα η Αττική, τα 50 στον Κεντρικό Τομέα - Στο 1,70% ο δείκτης θετικότητας
14 Ιανουαρίου 2021
Κορωνοϊός: 599 νέα κρούσματα, 328 διασωληνωμένοι & 33 θάνατοι
14 Ιανουαρίου 2021
Εγκυμοσύνη, επιπλοκές και εμβολιασμός στην πανδημία COVID-19
14 Ιανουαρίου 2021
Οι 7 περιοχές που προβληματίζουν τους ειδικούς εξαιτίας του κορωνοϊού
14 Ιανουαρίου 2021

Αναζήτηση


  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία
(c) 2009 healthreportaz.gr