facebook
twitter
  • Ιατρικά Νέα
  • Ρεπορτάζ Υγείας
  • ΑΜΕΑ
  • Φάρμακο
  • Επιχειρηματικά Νέα
  • Ο Σκοπός μας
  • Επικοινωνία
  • Περισσότερα
    • Αρθρογραφία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία
    • Παιδί
    • Εναλλακτική Ιατρική
    • Σεξ
    • Νομοθεσία
    • Διάφορα
    • Είσοδος
  • Ιατρικά Νέα
  • Ρεπορτάζ Υγείας
  • ΑΜΕΑ
  • Φάρμακο
  • Επιχειρηματικά Νέα
  • Ο Σκοπός μας
  • Επικοινωνία
  • Περισσότερα
    • Αρθρογραφία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία
    • Παιδί
    • Εναλλακτική Ιατρική
    • Σεξ
    • Νομοθεσία
    • Διάφορα
    • Είσοδος

Ψυχολόγοι μελέτησαν πώς χρησιμοποιούν τα κινητά οι φοιτητές

13 Αυγούστου 2015 16:59
0 Σχόλια

Μπορεί να τα αποκαλούμε ως «έξυπνες συσκευές», όμως τα smartphones μάλλον δε βοηθούν και πάρα πολύ όσους σπουδάζουν.

Σύμφωνα με ένα πείραμα που έκαναν ψυχολόγοι στις ΗΠΑ, οι φοιτητές που πήραν δωρεάν ένα iPhone, αντί να το αξιοποιήσουν ως μέσο για να διευρύνουν τους εκπαιδευτικούς τους ορίζοντες και τις ακαδημαϊκές τους επιλογές και δυνατότητες, προτίμησαν να το χρησιμοποιήσουν ως εργαλείο για την πρόσβασή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και για να ακούν μουσική.

Μάλιστα, όπως παραδέχτηκαν στο τέλος, μάλλον τους αποσπούσε την προσοχή από τις υποχρεώσεις τους.

Το πείραμα διήρκεσε ένα χρόνο και οδήγησε τους ψυχολόγους στο συμπέρασμα, ότι οι μαθητές χρειάζονται συνεχή καθοδήγηση όταν χρησιμοποιούν την τεχνολογία.

Η ομάδα των ερευνητών από το πανεπιστήμιο του Τέξας, ήθελε να δει αν η τελευταία λέξη στην κινητή τηλεφωνία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από τους φοιτητές για τη βελτίωση της μαθησιακής τους εμπειρίας.

Ήλπιζαν, για παράδειγμα, ότι θα χρησιμοποιούσαν τις έξυπνες αυτές συσκευές για την αναζήτηση πληροφοριών, επιστημονικού υλικού, για την παρακολούθηση σεμιναρίων και για τη συμμετοχή τους σε ακαδημαϊκές συζητήσεις.

Όταν πήραν τα κινητά, οι φοιτητές στην πλειοψηφία τους δήλωσαν, ότι θα τους βοηθούσαν να τα πάνε καλύτερα στα τεστ και να πάρουν καλύτερους βαθμούς, τονίζοντας ότι δε θα τους αποσπούσαν την προσοχή.

Ένα χρόνο όμως μετά, οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι ίσχυε το ακριβώς αντίθετο. «Εξεπλάγην» δήλωσε ο επικεφαλής της έρευνας, καθηγητής Philip Kortum. «Πίστευα, ότι αυτή η ομάδα φοιτητών θα άρπαζε αμέσως την ευκαιρία για τα εκπαιδευτικά οφέλη που παρείχε η τεχνολογία». «Στην αρχή ήταν όλοι ενθουσιασμένοι, όμως στο τέλος του πειράματος εξέφρασαν προβληματισμούς» πρόσθεσε.

Οι ψυχολόγοι ζήτησαν από τους φοιτητές να απαντήσουν σε μια σειρά ερωτήσεων, στην αρχή και στο τέλος της έρευνας, σύμφωνα με τις οποίες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι δεν είναι αρκετό να δίνουν στους μαθητές την κατάλληλη τεχνολογία, αλλά ότι χρειάζονται συνεχή καθοδήγηση για το πώς να τη χρησιμοποιούν.

Νέα υπηρεσία δωρεάν ψυχολογικής υποστήριξης από τον δήμο Αθηναίων
Σχιζοφρένεια: Πότε αρχίζει και ποια είναι τα προειδοποιητικά σημεία;

No related posts.

Κοινωνική Δικτύωση
  • google-share

Αφήστε ένα σχόλιο Ακύρωση απάντησης

*
*

astellas prostate
novonordisk
abbvie
geneis
metropolitan
psoriasis
bms-cancer-day
roche
todermadenxehna
poy
esi2

Πρόσφατες Δημοσιεύσεις

Live η ενημέρωση με τους B. Κικίλια και Ν. Χαρδαλιά
03 Μαρτίου 2021
Κορωνοϊός: 2.702 νέα κρούσματα, 431 οι διασωληνωμένοι και 40 νέοι θάνατοι
03 Μαρτίου 2021
Δερμιτζάκης: Η εφαρμογή ενός σκληρότερου lockdown δεν είναι η λύση
03 Μαρτίου 2021
Ειδικό αυστηρό lockdown 15 ημερών σε όλη τη χώρα ζητούν οι ειδικοί
02 Μαρτίου 2021
Κορωνοϊός: «Βράζουν» Αθήνα, Πειραιάς και Θεσσαλονίκη
02 Μαρτίου 2021
Κορωνοϊός: 2.353 νέα κρούσματα, 422 οι διασωληνωμένοι και 23 νέοι θάνατοι
02 Μαρτίου 2021
Παγώνη για lockdown: Να ανοίξουν ταυτόχρονα σχολεία και λιανεμπόριο – 93% κάλυψη στις ΜΕΘ
02 Μαρτίου 2021
553 νέα κρούσματα η Αττική, 111 στην Θεσσαλονίκη - Στο 6,56% ο δείκτης θετικότητας!
01 Μαρτίου 2021
Live η ενημέρωση από τους Μ. Θεοδωρίδου και Μ. Θεμιστοκλέους
01 Μαρτίου 2021
Κορωνοϊός: 1.176 νέα κρούσματα, 406 οι διασωληνωμένοι και 30 νέοι θάνατοι
01 Μαρτίου 2021

Αναζήτηση


  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία
(c) 2009 healthreportaz.gr