facebook
twitter
  • Ιατρικά Νέα
  • Ρεπορτάζ Υγείας
  • ΑΜΕΑ
  • Φάρμακο
  • Επιχειρηματικά Νέα
  • Ο Σκοπός μας
  • Επικοινωνία
  • Περισσότερα
    • Αρθρογραφία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία
    • Παιδί
    • Εναλλακτική Ιατρική
    • Σεξ
    • Νομοθεσία
    • Διάφορα
    • Είσοδος
  • Ιατρικά Νέα
  • Ρεπορτάζ Υγείας
  • ΑΜΕΑ
  • Φάρμακο
  • Επιχειρηματικά Νέα
  • Ο Σκοπός μας
  • Επικοινωνία
  • Περισσότερα
    • Αρθρογραφία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία
    • Παιδί
    • Εναλλακτική Ιατρική
    • Σεξ
    • Νομοθεσία
    • Διάφορα
    • Είσοδος

Ο άνθρωπος έχει ανάγκη την επιβράβευση

20 Ιανουαρίου 2016 08:03
0 Σχόλια

Οι άνθρωποι περιμένουν από την εργασία τους κάποιες απολαβές.

  • Θέλουν να κερδίσουνε χρήματα για τα απαραίτητα για την επιβίωσή τους, τις ανέσεις τους και τις ανέσεις των παιδιών τους.
  • Θέλουν μια ανταμοιβή για την εργασία τους όπως επίσης και την σιγουριά της εργασίας.
  • Θέλουν όμως και αναγνώριση για τις προσπάθειές τους, καθώς και την αίσθηση της σπουδαιότητας.
  • Θέλουν άμεση αναγνώριση των αποτελεσμάτων τους, των επιτυχιών και της συμβολής τους στην επίτευξη των στόχων της επιχείρησης, καθώς και ποιότητα εργασίας (αυτονομία, εξουσία της πράξης, ικανοποίηση της πραγματοποιημένης εργασίας, εικόνα, κοινωνική ανάπτυξη, ευχάριστο περιβάλλον).

Ο θεμέλιος λίθος για την επίτευξη επιδόσεων υψηλής στάθμης από τους υπαλλήλους στις πωλήσεις και γενικά στη παροχή υπηρεσιών είναι η αναγνώριση.

Η Αναγνώριση σαν Επιβράβευση

Η προσωπική αναγνώριση αντέχει στο χρόνο, γιατί μέσα από αυτήν καταξιώνονται οι έννοιες «κίνητρο» και «αξιοποίηση», που χαρακτηρίζουν τη δράση στο χώρο της εργασίας μας.

Η αναγνώριση για τον υπάλληλο σημαίνει πολύ περισσότερα πράγματα από την επιθυμία για διάκριση. Για το άτομο που έχει σαν στόχο να είναι επιτυχημένο στη δουλειά του, η αναγνώριση αποτελεί την επιβεβαίωση ότι βρίσκεται στο σωστό δρόμο, σ’ εκείνον που οδηγεί στην κορυφή και στην ενίσχυση της αυτοεκτίμησης του.

Με λίγα λόγια, κάθε άνθρωπος θα πρέπει να αξιοποιείται από έναν επιτυχημένο μάνατζερ ο οποίος δεν αδιαφορεί για τις ικανότητές του, έστω τις ελάχιστες, αντιθέτως, του τις αναγνωρίζει, τον βοηθά να τις αξιοποιήσει πλήρως και να γευτεί την αξία της αναγνώρισης.

Για να μπορέσει να το επιτύχει αυτό ο μάνατζερ χρειάζεται καλλιέργεια σχέσεων με κάθε άτομο που ανήκει στην ομάδα του φαρμακείου του.

Απ’ όλα τα κίνητρα που κατά καιρούς μπορεί να παρέχει μια επιχείρηση στους υπαλλήλους της τη μεγαλύτερη σημασία έχει η ηθική ανταμοιβή, η αναγνώριση δηλαδή.

Η δημιουργία του συναισθήματος ότι οι υπάλληλοι έχουν ηθική και επαγγελματική υποχρέωση να επιτύχουν στους στόχους που θα τους οδηγήσουν στη διάκριση, είναι η καλύτερη υποκινητική δύναμη που υπάρχει.

Και επειδή η διάκριση επαναλαμβάνεται κάθε φορά που επιτυγχάνεται ένας στόχος, έτσι επαναλαμβάνεται και η προσπάθεια για την ανάκτηση της διάκρισης, για να μπορέσει ο υπάλληλος να παραμείνει στους χώρους των επιτυχημένων.

Ο ισχυρός δεσμός αφεντικού και εργαζομένου, αποτελεί βασικό παράγοντα για να αναπτυχθεί το αίσθημα της υπερηφάνειας.

Η ανακάλυψη των ιδιαιτεροτήτων και των «κλίσεων» του υπαλληλικού προσωπικού της επιχείρησής σας, η κατανόηση των χαρακτήρων και των στόχων τους, είναι για σας τον σύγχρονο μάνατζερ – εργοδότη ένα εργαλείο διοίκησης που, συνδυαζόμενο με την παροχή υλικών κινήτρων, εδραιώνουν την καριέρα των εργαζομένων, συμβάλλουν στη μεγιστοποίηση της απόδοσής τους και βοηθούν τους ίδιους να βελτιώνουν τις επιδόσεις τους, σ’ ένα περιβάλλον άκρως απαιτητικό, όπου η ύπαρξη ενός ικανού και εκπαιδευμένου, σε πρακτική βάση, υπαλλήλου είναι πλέον πολυτέλεια.

Σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον εργασίας, οι υπάλληλοι είναι αναγκαίο να αναπτύσσουν τις ιδιαίτερες κλίσεις τους και τα προτερήματά τους, εάν θέλουν να κτίσουν καριέρα.

Αν λοιπόν αυτό από την πλευρά τους αποτελεί προσωπικό μέλημα, τότε από την πλευρά του φαρμακοποιού μάνατζερ δεν είναι απλώς ένα μέλημα, αλλά καθήκον.

Τελικά, στο βαθμό που σαν μάνατζερ, έχετε την ευθύνη του προσωπικού σας, η κατανόηση και η γνώση των ιδιαιτεροτήτων του χαρακτήρα τους, είναι για εσάς εργαλείο συνεννόησης και διαχείρισης.

Το ζητούμενο είναι να εντάξετε ομαλά τους υπαλλήλους σας στο γενικότερο πλαίσιο των ενεργειών που κάνετε, για να διασφαλίσετε την επιτυχή πορεία του φαρμακείου σας.

Related posts:

  1. Εξακολουθεί να υπάρχει άμεση ανάγκη για μια σθεναρή, συνεκτική απάντηση της Ευρώπης απέναντι στην προσφυγική κρίση
  2. Η συνδυαστική αγωγή abatacept με μεθοτρεξάτη έχει καλύτερα αποτελέσματα στη θεραπεία της ρευματοειδούς αρθρίτιδας
Κοινωνική Δικτύωση
  • google-share

Αφήστε ένα σχόλιο Ακύρωση απάντησης

*
*

leo-thrombosis
mytilineos
genesispharma2
genesispharma1
astellas prostate
novonordisk
abbvie
geneis
metropolitan
psoriasis
bms-cancer-day
roche
todermadenxehna
poy
esi2

Πρόσφατες Δημοσιεύσεις

Υπουργείο Υγείας: Διευκρινίσεις για τα self-test για τον καρκίνο του παχέος εντέρου - Τι να κάνετε αν βγει θετικό
26 Οκτωβρίου 2024
Όταν η ανοσοθεραπεία στον καρκίνο χορηγείται νωρίς, μειώνει θανάτους και υπέρογκες δαπάνες!
23 Οκτωβρίου 2024
Σωματεία ασθενών ζητούν κατάργηση υπουργικής απόφασης που επιτρέπει την αιμοδοσία ομοφυλόφιλων
17 Οκτωβρίου 2024
ELPEN & Win Medica προσφέρoυν ένα ΙΧ όχημα για τις ανάγκες του «ΟΙΚΟΘΕΝ» στο νοσοκομείο «Μεταξά»
16 Οκτωβρίου 2024
Πρωτόγνωρη έξαρση βίας μεταξύ κοριτσιών
16 Οκτωβρίου 2024
Προκηρύχθηκαν 298 θέσεις γιατρών ΕΣΥ για νοσοκομεία και ΕΚΑΒ – Η απόφαση
11 Οκτωβρίου 2024
Εξώδικο στον ΕΟΠΥΥ για την είσπραξη του clawback απέστειλε ο ΙΣΑ
08 Οκτωβρίου 2024
ψιλοκυβίνη
Η ψιλοκυβίνη επιστρέφει από την εποχή των χίπις για να θεραπεύσει την κατάθλιψη και το άγχος
08 Οκτωβρίου 2024
Εργαστηριακοί γιατροί: Καταστροφικές οι συνέπειες του clawback
03 Οκτωβρίου 2024
Αντίθετοι οι Παθολόγοι για τον αντιγριπικό εμβολιασμό από Φαρμακοποιούς
02 Οκτωβρίου 2024

Αναζήτηση


  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία
(c) 2009 healthreportaz.gr