Ως μέρος της στρατηγικής συνεργασίας που ανακοινώθηκε, η Novartis και η Microsoft δεσμεύτηκαν για πολυετή προσπάθεια έρευνας κι ανάπτυξης. Η στρατηγική αυτή συμμαχία θα επικεντρωθεί σε δύο βασικούς στόχους:
Επίσης, η Microsoft και η Novartis θα συνεργαστούν για την ανάπτυξη κι εφαρμογή των πλατφορμών τεχνητής νοημοσύνης επόμενης γενιάς και διαδικασιών που θα υποστηρίζουν μελλοντικά προγράμματα και στους δύο αυτούς τομείς. Η συνολική επένδυση θα περιλαμβάνει τη χρηματοδότηση του έργου, τους εξειδικευμένους ειδικούς, τεχνολογία κι εργαλεία.
Ο Vas Narasimhan, Διευθύνων Σύμβουλος της Novartis, ανέφερε: «Καθώς η Novartis συνεχίζει να εξελίσσεται σε μια απόλυτα εστιασμένη φαρμακευτική εταιρεία, τροφοδοτούμενη από προηγμένες πλατφόρμες θεραπειών και την επιστήμη των δεδομένων, συνεργασίες όπως αυτή θα μας βοηθήσουν να ανταποκριθούμε επιτυχώς στον στόχο μας και να αναπροσδιορίσουμε τα φάρμακα για να βελτιώσουμε και να παρατείνουμε τη ζωή των ασθενών. Συνδυάζοντας τη βαθιά γνώση μας για την ανθρώπινη βιολογία και τα φάρμακα με την κορυφαία τεχνογνωσία της Microsoft στην τεχνητή νοημοσύνη, θα μπορούσαμε να αλλάξουμε ριζικά τον τρόπο με τον οποίο ανακαλύπτουμε κι αναπτύσσουμε φάρμακα».
Ο Satya Nadella, Διευθύνων Σύμβουλος της Microsoft, πρόσθεσε ότι «η στρατηγική συνεργασία μας θα συνδυάσει την τεχνογνωσία της Novartis στις βιολογικές επιστήμες με τη δύναμη της Azure και της τεχνητής νοημοσύνης της Microsoft. Από κοινού έχουμε ως στόχο να αντιμετωπίσουμε τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο τομέας των βιολογικών επιστημών σήμερα και να προσφέρουμε τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης σε όλους της υπαλλήλους της Novartis, ώστε να ανακαλύψουν νέες ιδέες, καθώς εργάζονται για την ανακάλυψη καινούριων φαρμάκων και για τη μείωση του κόστους για τους ασθενείς».
Δεδομένα & Ψηφιακές Τεχνολογίες της Novartis
H Novartis, ως κορυφαία φαρμακευτική εταιρεία, εστιάζει στις προηγμένες θεραπείες και την επιστήμη των δεδομένων. Η εστίαση στα δεδομένα και τις ψηφιακές τεχνολογίες αποτελεί βασικό στρατηγικό πυλώνα που βοηθάει τη Novartis να πραγματοποιήσει αυτή τη φιλοδοξία. Η επιστήμη των δεδομένων και οι ψηφιακές τεχνολογίες επιτρέπουν στην εταιρεία να αναπροσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο καινοτομεί στην Έρευνα κι Ανάπτυξη και επικοινωνεί με ασθενείς και πελάτες, και να αυξήσει τη λειτουργική απόδοσή της. Η Novartis επικεντρώνει τις προσπάθειές της σε τέσσερις στρατηγικές προτεραιότητες στον ψηφιακό τομέα: